Benim Başucu Kitaplarım.


OKU ! 

Kitap okuma isteği malum herkesin içinde vardır ama oyun oynamak yada sanal ortamda gezinmek yerine kim kitap alıp okuyacak haklı sebeple kitaplar daima kapalı alanlarda gizlenir. 
Yalan yok aynı durum yaşantımın içine sızmıştı, iyi ki aşılmış bir üşengeçlik sendromu mevcut ve kıymet bilemediğim zamanların bundan sonra değerlenmesinin şerefine diyoruz.. 

Pek tarzım değildir şiir okumak bilirim zordur onların içerisindeki anlamların derinliği vardır açıkçası korkarım da anlayamamaktan.. Ben şiirlerin içeriklerini sınavlarda çözdüğüm paragraf sorularından öğrendim yahut edebiyat hocamızın mecbur tuttuğu ders kitaplarından.. Cesarettir bu ya şimdilerde bende iki adet şiir kitabı var, romandan sonra gelen ama tam olarak başucu kitapları.. 

Bir tanesi ki adını duyduğumda okuma hevesi getiren Turgut Uyar'dır. Ki o'nun şiiri kişiye özeldir. Anlatmaz hemen kendini işte şimdi diyorum ki, bu şiir burada kenarda kalsın, birkaç yıl sonra tekrar okuyayım. Birkaç birkaç yıl sonra bir daha, daha birkaç yıl sonra da okurum. İşte, böyle bir şiir kitabından bahsediyorum. 
Tavsiye etmeyi borç biliyorum. tanışmadıysanız bu şiirlerle kısa zamanda  okuyun bilin.

Bir diğeri de Özdemir Asaf  " Yalnızlık paylaşılmaz * Paylaşılsa yalnızlık olmaz" diyen hayatımın büyük kısmında takip ettiğim üstad. Sanki bir şair değil o daha farklı bir şey :)
“benim aşk konusundaki şiirlerim aşk şiirleri değil, aşka şiirlerdir.” 


İki şiir kitabı koydum başucuma tavsiyelerim ikisi de okumaktan zarar gelmez bir deneyin bir şey kaybetmezsiniz. 
Sevgiye takipte kalın :)


Unknown

5 yorum:

  1. Ikisini de severim. Ama Ahmed Arif'i daha çok severim.
    Bir de onu okuyun bence. Güzel yazı...

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki kitaplar bitsin pkurum ki gerçekten güzellermiş :)

    YanıtlaSil
  3. Şiir bizim için geride kalmış bir kaç cümleden ibaret unutuldu çoğu kişi tarafından, bu zamanda şiir birazcık dahi hatırlanıyorsa bu ve bunun gibi şairler sayesinde...

    YanıtlaSil
  4. Mimledim ki seni tabi yapmak istersen :)

    YanıtlaSil
  5. Selam. :)
    Blogunu takipteyim. Seni de beklerim. :)

    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Ara