Film Günlükleri#2

POMPEII

Konusu:
Ailesini Romalıların öldürdüğü daha sonra köle olarak satılan Milo adında köle bir gladyatörün hayatı ve Pompeii ' ye kadar uzanan maceralarını anlatıyor.

Standart köle asil kız aşkı elbette filmde mevcut, film aksiyon bakımından gayet güzel ama düz mantıkla izlersen birçok eksiği var.. Aşırı derecede beğenilmiş bir film değil elbette, hani böyle şahane filmdi, mükemmeldi diyemem. 

Ben izledim çünkü bu filmlere karşı bir zaafım var. Korku filmi seansı olmasındansa bu şekilde zaman harcamak daha mantıklı geliyor.. Ama film çok iyiydi diyemem dövüşler gayet iyi ; volkan patlamasını daha yüksek enerjide bekledim ben gayet sıradan geldi sanırım senaryo eksik dedim sonunda.. 




Karakterlerimize gelirsek eğer;


Milo (Kit Harrington)game of thrones' un gayrımeşru çocuğunu oynayan Kit bütün içtenliği ve coşkusuyla ilk başrollük deneyiminin hakkını vermeye çalışıyor. Yakışıklı köle olarak karşımızda.





Cassisa( Emily Browning): Güzel asil kızımız, baştol oyuncusu.










Corvus(Kiefer Sutherland):Roma senatörü asil kızımızı isteyen ve
vazgeçmek bilmeyen..karakter oyuncusu Sutherland filmin kötü adamı olarak hiç de fena değil.






Cumartesi gecelerinde canım sıkılmasın; İmparatorluğu bol, aşkı klasik, aksiyon dolu bir film isterseniz eğer iyi seyirler. En azından ben böyle yaptım :)

Unknown

1 yorum:

Ara