Kırık Düşünceler vol.1



İçimde bir boşluk var.
Dizi izliyorum; geçmiyor.
Film izliyorum; geçmiyor.
Müzik dinliyorum; sanki bir şeyler bana geliyormuş gibi geliyor.
Uyuyorum; rüyalarım karmaşıklaşıyor.
Evde kalmamaya çalışıyorum; dikkatim dağılıyor. 

Her şey çok basit aslında ne çağırmak istersem o gelecek ama bu içimde titremeye sebep olan şey - kişi- varlık - düşünce her neyse; çabuk gelmeli.
Yirmi bir mayıs iki bin on yedi yirmi bir otuz sekizde yazıyorum bunu ! 
Same dinlerken; içimi titreten yer var ya tam orada. 

Sen beni böyle boşluğa sürükleyen ! Bu emir sana çabuk gel ! Bana olan ihtiyaçtan değil ?!?! ne ile ilgili bilmiyorum. Kim bilir belki de best günlere geçiş yapmamız gerekiyor.

Müpte Bildirdi. 
Güzel şeyler olur benim hayatımda.
Her zaman. 
Sadece seni Bekliyorum.

Unknown

6 yorum:

  1. Beklediğin her neyse çabuk gelir umarım;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Beni miii bekliyosun kiyamammmm 😁 oyy saka bir yana bekledigin hemen gelir insallah müpte 💕😄

    YanıtlaSil
  3. Boşluk oluyor, evet...
    :)
    Uzun zamandır gelmediniz, bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  4. Buyursun gelsin de güzel gelir umarım. Bazen aradığımızı tam bulduk dediğimiz anda hayal kırıklıkları da olabiliyor. Bu yüzden gelenin de güzel gelmesini ummak en güzeli :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel şeyler yakın bence, sonbahar tüm güzelliğiyle içimize akmaya başlamışken üstelik ♥

    YanıtlaSil
  6. gunler beklentilere gebe
    yuz de belirecek kucuk tebessumlere..
    umarım cok uzun surmez her ne bekleniyorsa, gelisi; dilegim..

    YanıtlaSil

Ara